Gå till huvudinnehåll

Imageskaparna

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in. För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Information om boken

Underhållande analys av reklambranschen så som den ser ut i amerikansk tappning. Ger exempel på marknadsföring i bolag som McDonalds, Chrysler, Marlboro, Pepsi-Cola m. fl. Beskriver hur trender skapas, hur maktspelet kring reklamkampanjer bedrivs och hur dessa påverkar köparen. Reklamhistorik

Av: William Meyers

Inläsare: Elisabeth Thorborg Elisabeth Thorborg

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 8 tim., 47 min.

Utförlig titel: Imageskaparna

Orginaltitel: The image-makers

Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber, 1985

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2008

Klassifikation: Qbm, Qbm/TC

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1986 Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber, 1985 Boken ingår i serien: Bättre marknadsföring

Filstorlek: 182 MB

Medienummer: C69620

Översättare: Åse Inde, Åke Lindberg