Gå till huvudinnehåll

Barn och inlärning

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Förf. beskriver hur barns medvetenhet om sin egen inlärning tar form och gradvis förändras. Bygger på observationer/intervjuer med 400 barn 3-8 år gamla. Förskolans temaundervisning belyses ur inlärningssynpunkt. Återkoppling till praktisk användning är genomgående. Kräver vissa förkunskaper i pedagogik; lämplig i påbyggnadsutbildning för förskol- och lågstadielärare

Av: Ingrid Pramling

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 4 tim., 43 min.

Utförlig titel: Barn och inlärning

Förlaga: Inläst ur: Lund : Studentlitteratur, 1986

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2007

Klassifikation: Dofa, Eaac, Doeaa, Dofa/TC, Eaac/TC, Doeaa/TC

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02) Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1993 Inläst ur: Lund : Studentlitteratur, 1986

Filstorlek: 98 MB

Medienummer: C61634