Nå ut och engagera! : strategier för marknadsföring av bibliotek
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
Utifrån intervjuer med personer som arbetar med marknadsföring på bibliotek, två folkbibliotek, två skolbibliotek, två lärosätesbibliotek i Sverige och två lärosätesbibliotek i USA diskuteras hur svenska bibliotek kan arbeta med marknadsföring. Bland annat strategiskt arbete, användarstudier, olika kanaler och AI:s påverkan på marknadsföringen. Innehåller lästips och referenser. Författaren är universitetsadjunkt vid Bibliotekshögskolan i Borås.
Av: Malin Utter
Inläsare: Elisabet Thorborg
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text
Längd: 3 tim., 11 min. ; cirka 115 sidor
Utförlig titel: Nå ut och engagera! : strategier för marknadsföring av bibliotek
Förlaga: Anpassad från: Lund : BTJ förlag, 2023. ISBN 9789170188800
Utgivare: [Malmö]: Inläst för Myndigheten för tillgängliga medier, MTM, 2024
Förlagans ISBN: 9789170188800
Klassifikation: Abh, 021.7
Anmärkning: Anpassad från: Lund : BTJ förlag, 2023. ISBN 9789170188800
Filstorlek: 67 MB
Medienummer: CA68616