Gå till huvudinnehåll

TV-tittandet och reklamen

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Information om boken

En rapport skriven på uppdrag av den statliga utredningen om effekter av reklam i radio och TV. Syftet är att beskriva TV-tittarnas exponering för utländska TV-kanaler och att med det som underlag bl.a. dra slutsatser om exponeringen för utländska reklambudskap. En beskrivning om dåtidens (1986) TV-tittande och dess omfattning

Av: Lowe Hedman

Språk: Svenska

Format: E-text

Detaljerat format: E-text (Textview)

Längd: 1 CD-R

Utförlig titel: TV-tittandet och reklamen

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 1999

Klassifikation: Bub-c, Qbme, Bub-c/TD, Qbme/TD

Anmärkning: Kopierad från: Stockholm : Liber/Allmänna förl., 1986 Boken ingår i serien: Ds U ; 1986:4

Filstorlek: 0 MB

Medienummer: D1316