TV-tittandet och reklamen
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
En rapport skriven på uppdrag av den statliga utredningen om effekter av reklam i radio och TV. Syftet är att beskriva TV-tittarnas exponering för utländska TV-kanaler och att med det som underlag bl.a. dra slutsatser om exponeringen för utländska reklambudskap. En beskrivning om dåtidens (1986) TV-tittande och dess omfattning
Av: Lowe Hedman
Språk: Svenska
Format: E-text
Detaljerat format: E-text (Textview)
Längd: 1 CD-R
Utförlig titel: TV-tittandet och reklamen
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 1999
Klassifikation: Bub-c, Qbme, Bub-c/TD, Qbme/TD
Anmärkning: Kopierad från: Stockholm : Liber/Allmänna förl., 1986 Boken ingår i serien: Ds U ; 1986:4
Filstorlek: 0 MB
Medienummer: D1316