Marknadsföring i butik
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
I boken studeras 40 års forskning kring marknadsföring inom detaljhandeln och beskriver en modell för hur kunderna fattar beslut i en butik. Förf. visar hur den psykologiska beslutsmodellen praktiskt kan tillämpas på butikens sortiment, butiksmiljö och prisupplevelse. Förlaga: Liber, 2007
Av: Jens Nordfält
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 20 tim., 56 min. : mono; 287 sidor : ill.
Utförlig titel: Marknadsföring i butik
Förlaga: Elektronisk version av: 1. uppl. Malmö : Liber, 2007. ISBN 978-91-47-08766-2, 91-47-08766-8 (genererat)
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2008
Förlagans ISBN: 9789147087662
Klassifikation: Qblb, Qia, Qblb/TD, Qia/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 20 tim., 56 min. : mono; 287 s. : ill. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: 1. uppl. Malmö : Liber, 2007. ISBN 978-91-47-08766-2, 91-47-08766-8 (genererat)
Filstorlek: 304 MB
Medienummer: C87214