Gå till huvudinnehåll

Marknadsföring i butik

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

I boken studeras 40 års forskning kring marknadsföring inom detaljhandeln och beskriver en modell för hur kunderna fattar beslut i en butik. Förf. visar hur den psykologiska beslutsmodellen praktiskt kan tillämpas på butikens sortiment, butiksmiljö och prisupplevelse. Förlaga: Liber, 2007

Av: Jens Nordfält

Språk: Svenska

Format: Talbok med text

Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)

Längd: 20 tim., 56 min. : mono; 287 sidor : ill.

Utförlig titel: Marknadsföring i butik

Förlaga: Elektronisk version av: 1. uppl. Malmö : Liber, 2007. ISBN 978-91-47-08766-2, 91-47-08766-8 (genererat)

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2008

Förlagans ISBN: 9789147087662

Klassifikation: Qblb, Qia, Qblb/TD, Qia/TD

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 20 tim., 56 min. : mono; 287 s. : ill. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: 1. uppl. Malmö : Liber, 2007. ISBN 978-91-47-08766-2, 91-47-08766-8 (genererat)

Filstorlek: 304 MB

Medienummer: C87214