Principles of marketing
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Introduktion i marknadsföring. Innehåller begrepp och resonemang som bidrar att utveckla effektiva marknadsstrategier. Boken vänder sig till alla intresserade, från studenter på grundnivå till yrkesverksamma. Texten och exemplen i utgåvan är anpassade efter svenska och nordiska förhållanden. Innehållet baseras på författarnas böcker med samma namn och som i stor utsträckning används inom marknadsföring internationellt
Av: Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment
Inläsare: Nahza Kalin
Språk: Engelska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 39 tim., 5 min.
Utförlig titel: Principles of marketing
Förlaga: Inläst ur: Swedish ed. Harlow, England : Prentice Hall/Pearson, 2011. ISBN 978-0-273-73596-0, 0-273-73596-9 (genererat)
Utgivare: [Johanneshov]: [TPB], 2012
Förlagans ISBN: 9780273735960
Klassifikation: Qblb, Qblb/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Inläst ur: Swedish ed. Harlow, England : Prentice Hall/Pearson, 2011. ISBN 978-0-273-73596-0, 0-273-73596-9 (genererat)
Filstorlek: 540 MB
Medienummer: CA02857