Konkurrensstrategi
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Boken är skriven för praktiker, som vill utveckla strategier för ett visst företag samt för forskare som försöker förstå konkurrensen bättre. Vänder sig också till dem som vill förstå sin bransch och sina konkurrenter. Konkurrensanalys är viktig inte endast vid formuleringen av affärsstrategier utan också vid finansförvaltning, marknadsföring m.m.
Av: Michael E. Porter
Inläsare: Mats Holte
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 19 tim., 33 min.
Utförlig titel: Konkurrensstrategi
Orginaltitel: Competitive strategy
Förlaga: Inläst ur: 2. uppl., 9. tr. Göteborg : Inst. för säljträning och ledarutveckling (ISL), 1997
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2003
Klassifikation: Qbl, Qbl/TC
Anmärkning: Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1997 Inläst ur: 2. uppl., 9. tr. Göteborg : Inst. för säljträning och ledarutveckling (ISL), 1997 Boken ingår i serien: Företagsbiblioteket Digital talbok (DAISY 2.0)
Filstorlek: 405 MB
Medienummer: C23641
Översättare: Sven-Erik Täckmark