Kundkommunikation på apotek
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Apotekspersonal har i dag flera roller, vilket ställer större krav än tidigare på kunskaper i kundkommunikation. Man ska ge ett vänligt bemötande och professionell rådgivning samt dessutom följa gällande lagstiftning. De olika rollerna kan ibland vara svåra att förena. Boken innehåller ett antal verkliga fallbeskrivningar som utgör underlag för diskussionsövningar. Inläst ur Apotekarsocieteten, 2003
Av: Ulla Josephson
Inläsare: Per Måhlen
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 2 tim., 45 min.
Utförlig titel: Kundkommunikation på apotek
Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Apotekarsocieteten, 2003. ISBN 91-9743-183-4
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2006
Förlagans ISBN: 9197431834
Klassifikation: Qia, Vdd, Qia/TC, Vdd/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.0) Inläst ur: Stockholm : Apotekarsocieteten, 2003. ISBN 91-9743-183-4
Filstorlek: 58 MB
Medienummer: C66140