Gå till huvudinnehåll

Kundkommunikation på apotek

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Apotekspersonal har i dag flera roller, vilket ställer större krav än tidigare på kunskaper i kundkommunikation. Man ska ge ett vänligt bemötande och professionell rådgivning samt dessutom följa gällande lagstiftning. De olika rollerna kan ibland vara svåra att förena. Boken innehåller ett antal verkliga fallbeskrivningar som utgör underlag för diskussionsövningar. Inläst ur Apotekarsocieteten, 2003

Av: Ulla Josephson

Inläsare: Per Måhlen

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 2 tim., 45 min.

Utförlig titel: Kundkommunikation på apotek

Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Apotekarsocieteten, 2003. ISBN 91-9743-183-4

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2006

Förlagans ISBN: 9197431834

Klassifikation: Qia, Vdd, Qia/TC, Vdd/TC

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.0) Inläst ur: Stockholm : Apotekarsocieteten, 2003. ISBN 91-9743-183-4

Filstorlek: 58 MB

Medienummer: C66140