Konsumentnära varumärkesutveckling
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Av: Katarina Graffman, Jonas Söderström
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: ca 3 tim.; 112 sidor : ill.
Utförlig titel: Konsumentnära varumärkesutveckling
Förlaga: Elektronisk version av: 1. uppl. Malmö : Liber, 2009. ISBN 978-91-47-09431-8, 91-47-09431-1 (genererat)
Utgivare: [Johanneshov]: [MTM], 2014
Förlagans ISBN: 9789147094318
Klassifikation: Qbm, Qblbmd, Qbm/TD, Qblbmd/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: ca 3 tim.; 112 s. : ill. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: 1. uppl. Malmö : Liber, 2009. ISBN 978-91-47-09431-8, 91-47-09431-1 (genererat)
Filstorlek: 57 MB
Medienummer: CA17184