Gå till huvudinnehåll

Digital marketing strategy : an integrated approach to online marketing

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här Öppnar ny flik till Legimus webbspelare

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in. För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

Information om boken

Av: Simon Kingsnorth

Språk: Engelska

Format: Talbok med text

Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)

Längd: 15 tim., 47 min. ; cirka 417 sidor

Utförlig titel: Digital marketing strategy : an integrated approach to online marketing

Orginaltitel: Digital marketing strategy

Förlaga: Anpassad från: Third edition. London : KoganPage, 2022. ISBN 9781398605978

Utgivare: [Malmö]: Produced by Swedish Agency for Accessible Media, 2023

Förlagans ISBN: 9781398605978

Klassifikation: 658.872, Qblb, Qbln

Anmärkning: Previous edition: 2019. Anpassad från: Third edition. London : KoganPage, 2022. ISBN 9781398605978 Kurslitteratur Inläst med talsyntes Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Text och ljud

Filstorlek: 337 MB

Medienummer: CA64371

Ämnesord