Gå till huvudinnehåll

Segmentering

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Segmentering är varje marknadsförares dilemma. Varför är inte alla kunder lika? Förf. presenterar en modell som innebär att segmenteringen underlättar valet av den eller de grupper man sedan vill bearbeta; men också vilken bearbetningsteknik man skall använda. Målgruppen är blivande marknadsförare, men boken är även användbar för redan yrkesverksamma. Gott om praktiska exempel samt fyllig referenslista

Av: Magnus Söderlund

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 13 tim., 34 min.

Utförlig titel: Segmentering

Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 1998

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2001

Klassifikation: Qblb, Qblb/TC

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Överföring av analog inläsning från Enskede : TPB, 1999 Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 1998 S. 196-203 i boken: Referenser

Filstorlek: 281 MB

Medienummer: C12645