Segmentering
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Segmentering är varje marknadsförares dilemma. Varför är inte alla kunder lika? Förf. presenterar en modell som innebär att segmenteringen underlättar valet av den eller de grupper man sedan vill bearbeta; men också vilken bearbetningsteknik man skall använda. Målgruppen är blivande marknadsförare, men boken är även användbar för redan yrkesverksamma. Gott om praktiska exempel samt fyllig referenslista
Av: Magnus Söderlund
Inläsare: Christer Bjärehag
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 13 tim., 34 min.
Utförlig titel: Segmentering
Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 1998
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2001
Klassifikation: Qblb, Qblb/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Överföring av analog inläsning från Enskede : TPB, 1999 Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 1998 S. 196-203 i boken: Referenser
Filstorlek: 281 MB
Medienummer: C12645