Service management : ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
Förf. gör en genomgång av den framväxande servicekonkurrensens krav och villkor. Marknadsfunktionen är ett ansvar för företagets högsta ledning och marknadsföringen berör praktiskt taget alla medarbetare. Bokens syfte är att öka kunskaperna för alla kategorier, på alla nivåer, för att de skall kunna arbeta framgångsrikt i den växande servicekonkurrensen
Av: Christian Grönroos
Inläsare: Christer, BjärehagChrister Bjärehag
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 20 tim., 29 min.
Utförlig titel: Service management : ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens
Orginaltitel: Service management and marketing
Förlaga: Inläst ur: Göteborg : ISL, cop. 1992 (tr. 1997)
Utgivare: Enskede: TPB, 2000
Klassifikation: Qba, Qblbe
Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Överföring av analog inläsning från Enskede : TPB, 1999" "Inläst ur: Göteborg : ISL, cop. 1992 (tr. 1997)" "Boken ingår i serien: Företagsbiblioteket" "S. 292-306 i boken: Litteraturförteckning"
Medienummer: C11606