Gå till huvudinnehåll

Service management : ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här Öppnar ny flik till Legimus webbspelare

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in. För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

Information om boken

Förf. gör en genomgång av den framväxande servicekonkurrensens krav och villkor. Marknadsfunktionen är ett ansvar för företagets högsta ledning och marknadsföringen berör praktiskt taget alla medarbetare. Bokens syfte är att öka kunskaperna för alla kategorier, på alla nivåer, för att de skall kunna arbeta framgångsrikt i den växande servicekonkurrensen

Av: Christian Grönroos

Inläsare: Christer, BjärehagChrister Bjärehag

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 20 tim., 29 min.

Utförlig titel: Service management : ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens

Orginaltitel: Service management and marketing

Förlaga: Inläst ur: Göteborg : ISL, cop. 1992 (tr. 1997)

Utgivare: Enskede: TPB, 2000

Klassifikation: Qba, Qblbe

Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Överföring av analog inläsning från Enskede : TPB, 1999" "Inläst ur: Göteborg : ISL, cop. 1992 (tr. 1997)" "Boken ingår i serien: Företagsbiblioteket" "S. 292-306 i boken: Litteraturförteckning"

Medienummer: C11606