Gå till huvudinnehåll

Barn, kultur och inlärning

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Skriften bygger på två projekt, vilka griper in i varandra. Ett handlar om ett praktiskt pedagogiskt utvecklingsarbete på låg- och mellanstadiet; ett uppföljande projekt som har fått beteckningen Barn och masskultur. Författaren har också fört in erfarenheter från andra studier, bl.a. forskningsprojekten Emilia i skolan samt Skolbarn på daghem

Av: Birgitta Qvarsell

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 5 tim., 37 min.

Utförlig titel: Barn, kultur och inlärning

Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Centrum för barnkulturforskning, cop. 1987 (tr. 1988)

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2001

Klassifikation: Bfkb, Bs, Dofa, Bfkb/TC, Bs/TC, Dofa/TC

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Överföring av analog inläsning från Enskede : TPB, 1995 Inläst ur: Stockholm : Centrum för barnkulturforskning, cop. 1987 (tr. 1988) Boken ingår i serierna: Centrum för barnkulturforskning ; 11 resp. Rapport / Stockholms universitet, Pedagogiska institutionen, Utvecklingspsykologiska seminariet ; 28 S. 116-122 i boken: Referenser

Filstorlek: 117 MB

Medienummer: C14822