Barn, kultur och inlärning
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Skriften bygger på två projekt, vilka griper in i varandra. Ett handlar om ett praktiskt pedagogiskt utvecklingsarbete på låg- och mellanstadiet; ett uppföljande projekt som har fått beteckningen Barn och masskultur. Författaren har också fört in erfarenheter från andra studier, bl.a. forskningsprojekten Emilia i skolan samt Skolbarn på daghem
Av: Birgitta Qvarsell
Inläsare: Elisabeth Dominique
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 5 tim., 37 min.
Utförlig titel: Barn, kultur och inlärning
Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Centrum för barnkulturforskning, cop. 1987 (tr. 1988)
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2001
Klassifikation: Bfkb, Bs, Dofa, Bfkb/TC, Bs/TC, Dofa/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Överföring av analog inläsning från Enskede : TPB, 1995 Inläst ur: Stockholm : Centrum för barnkulturforskning, cop. 1987 (tr. 1988) Boken ingår i serierna: Centrum för barnkulturforskning ; 11 resp. Rapport / Stockholms universitet, Pedagogiska institutionen, Utvecklingspsykologiska seminariet ; 28 S. 116-122 i boken: Referenser
Filstorlek: 117 MB
Medienummer: C14822