Konsumentbeteende
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Varför köper/konsumerar vi? Vad är olämpligt konsumentbeteende? Dessa och många andra frågor diskuteras. Teori varvas med belysande exempel där konsumentbeteende sätts i ett mer övergripande samhällsvetenskapligt perspektiv. Förlaga: Liber, 2008
Av: Martin Evans, Ahmad Jamal, Gordon Foxall
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 20 tim., 38 min. : mono; 338 sidor : ill.
Utförlig titel: Konsumentbeteende
Orginaltitel: Consumer behaviour
Förlaga: Elektronisk version av: 1. uppl. Malmö : Liber, 2008. ISBN 978-91-47-08800-3, 91-47-08800-1 (genererat)
Utgivare: [Johanneshov]: [TPB], 2010
Förlagans ISBN: 9789147088003
Klassifikation: Qblbmd, Qblbmd/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 20 tim., 38 min. : mono; 338 s. : ill. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: 1. uppl. Malmö : Liber, 2008. ISBN 978-91-47-08800-3, 91-47-08800-1 (genererat)
Filstorlek: 320 MB
Medienummer: C94260