Trots eller tack vare?
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Akademisk avhandling som behandlar elever med anpassad skolgång. Syftet med avhandlingen är att ge dem utrymme att med egna ord berätta om sina erfarenheter av detta. Genom att förmedla deras upplevelser vill förf. bidra med en förståelse för vilken inverkan skolan med sina specialåtgärder kan ha. Inläst ur Umeå universitet, 1999
Av: Annica Bergecliff
Inläsare: Anna Westberg
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 13 tim., 53 min.
Utförlig titel: Trots eller tack vare?
Förlaga: Inläst ur: Umeå : Pedagogiska inst., Umeå univ., 1999
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2005
Klassifikation: Em-c.02, Eaa, Em-c.02/TC, Eaa/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.0) Inläst ur: Umeå : Pedagogiska inst., Umeå univ., 1999 Boken ingår i serien: Akademiska avhandlingar vid Pedagogiska institutionen, Umeå universitet ; 51 Boken utgiven som: Diss. Umeå : Univ.
Filstorlek: 288 MB
Medienummer: C53644