Gå till huvudinnehåll

Social media strategy : marketing, advertising, and public relations in the consumer revolution

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här Öppnar ny flik till Legimus webbspelare

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in. För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

Information om boken

Av: Keith A. Quesenberry

Inläsare: WilliamWilliam

Språk: Engelska

Format: Talbok med text

Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)

Längd: 47 tim., 46 min. ; cirka 496 sidor

Utförlig titel: Social media strategy : marketing, advertising, and public relations in the consumer revolution

Orginaltitel: Social media strategy

Förlaga: Anpassad från: Third edition. Lanham, Maryland : Rowman & Littlefield, 2021. ISBN 9781538138175

Utgivare: [Malmö]: Produced by Swedish Agency for Accessible Media, 2024

Förlagans ISBN: 9781538138175

Klassifikation: 658.872

Anmärkning: Anpassad från: Third edition. Lanham, Maryland : Rowman & Littlefield, 2021. ISBN 9781538138175 Kurslitteratur Inläst med talsyntes

Filstorlek: 765 MB

Medienummer: CA67159

Ämnesord