Social media strategy : marketing, advertising, and public relations in the consumer revolution
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
Av: Keith A. Quesenberry
Inläsare: WilliamWilliam
Språk: Engelska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 47 tim., 46 min. ; cirka 496 sidor
Utförlig titel: Social media strategy : marketing, advertising, and public relations in the consumer revolution
Orginaltitel: Social media strategy
Förlaga: Anpassad från: Third edition. Lanham, Maryland : Rowman & Littlefield, 2021. ISBN 9781538138175
Utgivare: [Malmö]: Produced by Swedish Agency for Accessible Media, 2024
Förlagans ISBN: 9781538138175
Klassifikation: 658.872
Anmärkning: Anpassad från: Third edition. Lanham, Maryland : Rowman & Littlefield, 2021. ISBN 9781538138175 Kurslitteratur Inläst med talsyntes
Filstorlek: 765 MB
Medienummer: CA67159