Gå till huvudinnehåll

Direktmarknadsföring

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

En gedigen handbok som behandlar media, målgrupper, mätning och kundregister. Det som skiljer DM (direkt marknadsföring) från annan marknadsföring är att man i DM förväntar sig att få en mätbar reaktion. Man tar reda på vad marknaden vill ha, arbetar med kundregister, testar och mäter. Många konkreta förslag och exempel. Lättläst

Av: Mikael Sigfridsson

Inläsare: Ingrid Andersson

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 13 tim., 9 min.

Utförlig titel: Direktmarknadsföring

Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber, cop. 1988 (tr. 1990). ISBN 91-38-61798-6, 978-91-38-61798-4 (genererat)

Utgivare: [Johanneshov]: [MTM], 2013

Förlagans ISBN: 9138617986

Klassifikation: Qblb, Qblb/TC

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1995 Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber, cop. 1988 (tr. 1990). ISBN 91-38-61798-6, 978-91-38-61798-4 (genererat) Boken ingår i serien: Bättre marknadsföring

Filstorlek: 273 MB

Medienummer: C06926