Direktmarknadsföring
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
En gedigen handbok som behandlar media, målgrupper, mätning och kundregister. Det som skiljer DM (direkt marknadsföring) från annan marknadsföring är att man i DM förväntar sig att få en mätbar reaktion. Man tar reda på vad marknaden vill ha, arbetar med kundregister, testar och mäter. Många konkreta förslag och exempel. Lättläst
Av: Mikael Sigfridsson
Inläsare: Ingrid Andersson
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 13 tim., 9 min.
Utförlig titel: Direktmarknadsföring
Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber, cop. 1988 (tr. 1990). ISBN 91-38-61798-6, 978-91-38-61798-4 (genererat)
Utgivare: [Johanneshov]: [MTM], 2013
Förlagans ISBN: 9138617986
Klassifikation: Qblb, Qblb/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1995 Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber, cop. 1988 (tr. 1990). ISBN 91-38-61798-6, 978-91-38-61798-4 (genererat) Boken ingår i serien: Bättre marknadsföring
Filstorlek: 273 MB
Medienummer: C06926