Gå till huvudinnehåll

Lärande

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Förf. behandlar grundläggande frågor kring lärandets processer och dimensioner, olika typer av lärande och det motstånd eller de blockeringar mot lärande som kan finnas. Bl.a. om lärandets förhållande till kroppslighet, självuppfattning, motivation, kompetensutveckling, intelligens, lärostil, kön, livsålder, modern hjärnforskning, utbildningspolitik samt skollärande

Av: Knud Illeris

Språk: Svenska

Format: E-text

Detaljerat format: E-text (Textview)

Längd: 1 CD-R

Utförlig titel: Lärande

Orginaltitel: Læring

Förlaga: Kopierad från: 2. uppl. Lund : Studentlitteratur, 2007. ISBN 978-91-44-01781-5, 91-44-01781-2 (genererat)

Utgivare: [Johanneshov]: [TPB], 2012

Förlagans ISBN: 9789144017815

Klassifikation: Doeaa, Eaac, Doeaa/TD, Eaac/TD

Anmärkning: E-textbok Kopierad från: 2. uppl. Lund : Studentlitteratur, 2007. ISBN 978-91-44-01781-5, 91-44-01781-2 (genererat) Föregående upplaga av boken med titeln: Lärande i mötet mellan Piaget, Freud och Marx

Medienummer: D4449

Översättare: Sten Andersson