Gå till huvudinnehåll

Det lekande lärande barnet i en utvecklingspedagogisk teori

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Boken tar avstamp i nyare teorier om barn och mejslar ut den teoretiska grunden för utvecklingspedagogiken - en förskolepedagogik utvecklad av förskollärare. Den knyts till förskolans tradition och andra förskolepedagogiska ansatser. Här beskrivs barns sätt att förhålla sig till sin omvärld och förskolans uppdrag att skapa förutsättningar att utveckla barns kunnande av olika slag. Inläst ur Liber, 2003

Av: Ingrid Pramling Samuelsson, Maj Asplund Carlsson

Inläsare: Karin Winberg

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 10 tim., 52 min.

Utförlig titel: Det lekande lärande barnet i en utvecklingspedagogisk teori

Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Stockholm : Liber, 2003

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2005

Klassifikation: Eaac.01, Eab.01, Eaac.01/TC, Eab.01/TC

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.0) Inläst ur: 1. uppl. Stockholm : Liber, 2003

Filstorlek: 226 MB

Medienummer: C45567