Marknadsföring : teori och tillämpningar
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Av: Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment
Inläsare: Ylva
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 41 tim., 39 min. ; cirka 507 sidor
Utförlig titel: Marknadsföring : teori och tillämpningar
Orginaltitel: Principles of marketing
Förlaga: Anpassad från: Tredje upplagan. Harlow, Essex : Pearson Education, 2022. ISBN 9781292404530
Utgivare: [Malmö]: Inläst för Myndigheten för tillgängliga medier, 2022
Förlagans ISBN: 9781292404530
Klassifikation: Qblb, 658.8
Anmärkning: Anpassad från: Tredje upplagan. Harlow, Essex : Pearson Education, 2022. ISBN 9781292404530 Kurslitteratur Inläst med talsyntes Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Text och ljud
Filstorlek: 811 MB
Medienummer: CA63051